سایت بسته های 10 تایی اس ام اس های جدید - SMS : بسته اول اس ام اس های 10 تایی ...


http://smsnew.blog.com/files/2010/07/sms-10.gif


این قدر نگو اینو می خوام اونو می خوام ! خدا پدر کنفوسیوس رو بیامرزه که می گه ( ولخرجی شخص را بکارهای زشت وامیدارد ) زشته بخدا زشته ...!


تازگیها اسیر و دیوانه ات شدم ! ببین چقدر با این جمله ارد بزرگ فاصله دارم ( رهایی و آزادی ، برآیند پرستش خرد است و دانایی ) خردم کجایی ؟ دانایی ام کجایی ؟ ...


از من نخواه همش بهت اس ام اس بزنم ! آخه کارهای واقعا بزرگی دارم لاروشفوکو می گه ( آن که خود را به امور کوچک سرگرم می‌کند چه بسا که توانای کارهای بزرگ را ندارد ) حالا فهمیدی چرا کم اس ام اس می دم ؟!!!



چند وقته اساسی فکر می کنم باید در خدمتت باشم بقول ارد بزرگ (پیامد دانایی ، پذیرفتن بار ساماندهی دیگران است ) خوب حالا آماده ایی !!!



نگو این کمه یا اونو نداریم آخه ما حقیقت ! داریم !! بقول اسکات پک (اگر خواهان زندگی سالم و بالندگی‌ می‌باشیم باید به حقیقت عشق بورزیم ) پس هیچی کم نداریم !!!



نمی دونی از کجا می شه عینک خوب خرید ؟ ! این جمله دوما را خواندم ( زندگی بسیار شگفت انگیز و زیباست فقط باید با عینک مناسبی به آن نگریست ) نگفتی عینک فروشی خوب کجاست ؟!!!



عزیزم ارد بزرگ میگه ( امیدی به آینده دانایی که چشم به دهان نادان ها دارد نمی رود ) حالا بزار آیندم برسه اونوقت در مورد تو قضاوت می کنم !!!



اینقدر نگو من بی بخارم ! کنفوسیوس میگه ( مرد بزرگ همیشه آرام است و مرد کوچک مضطرب ) حالا آرامش منو درک می کنی ؟!!!



دوستت داشتم ، دارم و خواهم داشت این جمله اسکات پک را بخوان ( دوست داشتن انسان‌ها به معنای دوست داشتن خود به اندازه دیگری است ) حالا چی شد ؟!!!...



اینقدر به بازاریها و پولدارها حسادت نکن ! بقول ارد بزرگ ( اهل بازار ، پرواز نمی کنند و پرنده هم نمی بینند ) حالا بالهای من کجاست ؟؟؟ ندیدی؟!!!




برگرفته از :
http://10-sms.blogspot.com/

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پایگاه فرهنگی هنری تکناز : تنها عشق می ماند ....

نظریه کهکشان اندیشه

خبرنامه